dinsdag 10 april 2012

Te lang geleden.

Het is veel te lang geleden dat ik een bericht op mijn blog heb geplaatst. Meer dan en jaar! In dat jaar heb ik wel van alles gedaan op het haakgebied. Hier een aantal projectjes!

Ik ben nu hoogzwanger van ons 2de kindje en voor op de babykamer heb ik een muziekuiltje gehaakt. Toen mijn dochter de uil zag wilde ze er natuurlijk ook een. Dus ook een roze/paarse variant gehaakt. Het patroon komt van Matawi


Ook voor de babykamer had ik Takkie de teckel gehaakt, maar deze werd door mijn dochter ingepikt. Dit patroon is een beetje van internet en een beetje van mezelf.


Gelijk dus nog een Takkie gehaakt, maar dan in andere kleuren. Nu heeft ze Takkie en Guusje. Ik moet nu proberen om Takkie nog veilig te stellen voor de babykamer. Lieke is namelijk erg druk in de weer met 'haar' hondjes. 


Verder heb ik nog een 'konijn' en een 'giraffe' gehaakt. Het 'konijn' is een eigen creatie. Hij is niet geworden wat ik in gedachten had, maar toch wil ik hem wel met jullie delen. De 'giraffe' heb ik met behulp van google vertaler van een Zweedse site afgehaald. Het was wel lastig om via een vertaalmachine een patroon te lezen, maar hij is wel aardig gelukt.
De Giraffe is trouwens de eerste amigurumi die ik heb gehaakt.


 Maar er komt nog geen eind aan mijn projecten. Ik heb ook nog 2 babydekentjes gehaakt. Een ripple-deken voor in het ledikant en een Grannysquare-dekentje voor in de box of in de kinderwagen.
Dit waren waren voorlopig mijn gehaakte projecten. Ook wel genoeg dacht ik voor één bericht! 
Tot gauw!





5 opmerkingen:

  1. Je bent erg druk geweest, zo leuk allemaal!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel sterkte met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. welkom terug :) je hebt je heerlijk uitgeleefd, mooie haaksels en gefeliciteerd met de verwachting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige dingen kan je allemaal laten zien...
    Ik ken je wel niet maar volgens mij ben je zwanger van een ventje hahaha
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow is een creatief jaartje geweest... even genoten van alle leuk dingen die je gemaakt hebt..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Marloes,
    Wat leuk allemaal. Wij willen ook wel een Takkie die vinden we erg leuk hoor

    Groetjes Selma

    BeantwoordenVerwijderen