vrijdag 1 april 2011

Liebster Blog award

Ik keek net op mijn blog en zag dat ik van 2 dames een award heb mogen ontvangen. En wel van Vlinder Creaties en van Natasja van 100 en 1 dingen. Ik ben er erg blij mee! Bedankt dames!
Nu aan mij de taak om de award door te geven.

Ik geef hem door aan:
Willewopsie van Wilma
Villa Kakelbont van Corine
Zazoem van Simone

Aan jullie dames om de award door te geven.

De regeltjes:
Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest dus) over.

Je maakt een verwijzing naar het blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank hem of haar op zijn of haar blog voor deze award.

Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete (beginnende) blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.

Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

Het is de bedoeling dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met deze blog in het zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met veel volgers hebben de award niet nodig.

3 opmerkingen:

  1. Super lief dat ik een award van je mag ontvangen!!! Toch ga ik hem niet doorgeven...(heb ik me voorgenomen toen ik met m'n blog begon..)lastig nu ik er echt een krijg...want ik vind het zo lief...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat attent van je. Maar ook ik ga hem niet doorgeven. Wel vervelend dat dit de tweede negatieve reactie is. Ik waardeer het echt maar ik wil graag een reward-vrij blog houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom via de blog van Vlinder op jouw blog en zie tot m'n verbazing dat je mij een award hebt gegeven. Ik wist van niets omdat je er geen melding van hebt gegeven op mijn blog. Dit is nu de 4e die ik heb gekregen, maar ik doe er niets mee. Ik ken niet genoeg blogs om hem aan door te geven. De meesten hebben al veel volgers of een award.
    Toch wil ik je bedanken dat je aan me hebt gedacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen